Viola!

Alla inlägg under maj 2010

Av Viola - 29 maj 2010 17:23

tjaaaa tjaaaa!

länge sen nu ju :(

har faktist inte varit inne på dator nått sen i tisdags :D

men jag har ju harft mitt prov i engelska nu :S

det var ganska svårt :P

sen så ska vi ha prov i SO snart oxå :D

inte kul :D

men nu måste jag gå för jag ska dammsuga våran kälare ;D<33

puzzen på alla ;)

Av Viola - 25 maj 2010 20:48

tjaaaaa :P

länge sen jag skrev nått nu :( men det har varit så mycket nu med skolan och träningar och matcher ;)

engelska prov på torsdag ;O pallar inte! Våran lärare bara ``det är bäst att ni övar, för det här provet är svårt´´ ;OOOOOOO!

sen så blir det ju inte bättre av att det inte finns någon att vända sig mot heller :(


jag trodde att jag kunde vända mig mot DIG men det kunde jag tydligen inte. jag är ledsen för at jag skrev dom grejerna till dig och jag vet att du troligen inte kommer se det här men jag ville bara säga en sak sen ska jag aldrig mer nämna det igen. jag tycker att du var så jävla modig som gick fram till mig och sa förlåt även om jag hade min kommpis vid mig och dina vid dig... inte många killar vågar visa sig sårbara inför sina kill-kompisar. men det gör du och jag hade fel... du är inte falsk utan äkta! hör du? ÄKTA! du är en äkta vän som är pålitlig och som man kan lita på till 110% ! det är som du sa. Inget kan komma i mellan oss, vi kommer alltid vara bästisar.


jag förstår om ni inte fatta nått vad jag skriver men det är en grej bara som jag var tvungen att skriva ner. jag hoppas att ni inte tänker `` men gud, hon bara gnäller och gnäll!´´ för det gör jag typ aldrig men nu, det är skildnad nu!

aja :P tänkte bara skriva lite om dagen då (för er som inte har givit up än)

* börja kvart över nio idag då  GÖTT!

* svenska.  den som jag jobbade med hela natten :D

* sen no två timmar ;O  såg film hela tiden. GÖTT

* lunch lika dålig mat som vanligt.

* engelska.  plugga iför prov på torsdag :D

* idrott. springa ;o  gött ändå :D

* till gamla skolan och fira nån dag ;P

* hem. engelska och matta

* nu äta

*sen sova :D :D

 gognatt alla bloggare :D

Av Viola - 22 maj 2010 00:35

hej !

idag har det väll inte hänt så mycket :D

hade elv först men det räknas inte, så vi hade no sen , -.-

ige kul hände sen :P vi typ... hade tre timmar so OM man räknar med elv :D

stan med jonna sen och nu så ska jag sova för det gör hon skräll ?!!

har sett på två filmer nu, alving och gänget TVÅ xd och raise your voise :D:D

positivt= vg på no ,!!'

negativt= prov på tisdag i engelska !!

glöm inte att smsar era kryp xd :D

Av Viola - 20 maj 2010 04:30

men tjaaaa!'

ville bara säga att jag fortfarrande var vaken, för alla som vill veta :P  

trött som fan men vågar inte somna;o

för om jag sommnar så kommer jag inte vakna förens typ tolv på dagen :D det inte vara bra med tanke på att jag börjar 08.00 :P

tänkte väcka pappa om en och en halv timme :D

klar med svenska nu iallafall xd tog bara hela natten :D

vi får se om jag orkar skriva ett inlägg om den :D

föressten så blir det idag nu och inte imorgon som vi ska ha svenskan :D skrev fel i föra inlägget :D hahahah xd

Av Viola - 20 maj 2010 01:17

  thats my name!

hehe jag är lite flum bara :D

ni som sett min blogg tidigare vet att jag blir flum väldigt lätt hahaha

kan ni inte vara lite sociala!?!

jag får damp på min lg telefon :@den dampar sig och jag vill ha glass :D

nog om det måste göra svenska nu så puss puss till alla söta och kramar till ni andra xd :D

Av Viola - 20 maj 2010 00:56

ja då sittter man här med svenskan klockan 01.00 då ;oo

jag och Malin ska läsa upp den imorgon i skolan inför klassen ;ooooo

inte kul! Aja ska snart sova måste bara bli klar med den här jävla svenskan då :P

finns på mobilen :D

för er som inte vet så finns jag på bdb oxå :P

venner @bdb vettu ;)

Av Viola - 19 maj 2010 13:24

You're a song
Written by the hands of god
Don't get me wrong cause
This might sound to you a bit odd
But you own the place
Where all my thoughts go hiding
And right under your clothes
Is where I find them

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Because of you
I forgot the smart ways to lie
Because of you
I'm running out of reasons to cry
When the friends are gone
When the party's over
We will still belong to each other

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

I love you more than all that's on the planet
Movin' talkin' walkin' breathing
You know it's true
Oh baby it's so funny
You almost don't believe it
As every voice is hanging from the silence
Lamps are hanging from the ceiling
Like a lady tied to her manners
I'm tied up to this feeling

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Av Viola - 19 maj 2010 13:18

om det händer dig nått så kommer jag dö...

Du är det bästa som har hänt mig, bli inte det värsta som har hänt mig oxå.

För jag älskar dig, det finns ingen som dig, försök att förstå. Jag begär inte att du ska tycka samma men jag vill bara att du ska veta.

Ipod

Presentation


tjenare! :D
min blogg då!
Viola heter jag och är 14 år ;)
går i 8:an och sånt skit, veta mer? läs i presentationen :D

Omröstning

är jag fin?
 ja
 nej
 vet inte
 okej antar jag

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards