Viola!

Alla inlägg under december 2010

Av Viola - 28 december 2010 16:12

tjenare :P
haha länge sen nu x)
jul och sånt vet ni :P

pratat med jonna i en timme och en kvarat -.-' och mer blir det när hon har varit på toa xd.  kan man få tränings värk i ögar av att lyssna? xd för träningsvärk i munen kan jag inte få XD
stan imorgon med Jonna, Andreas och William blir! :)
shoppa och bio, hehe ska se easy A, jag och jonna vill åtminstone det xd. det kommer bli awsome xd :P

på fredag är det nyår för er som har missat det (a', ska ha fest hos mig (Y). hehehe

hörs ;)

Av Viola - 19 december 2010 20:30

Jag tkr inte du är söt, du är underbar

jag tkr inte om dig, jag älskar dig

jag kommer inte sakna dig om du dog, jag skulle redan vara där.


jag har inget hjärta, det har du stulit.

jag är en no lifer för du har tagit mitt liv.

jag är dum, för du är nära.


du är anledningen till att jag går upp och att jag lever. jag har inget liv, jag vet. men vill du höra saningen? fatta för fan då,<3


Av Viola - 7 december 2010 20:27

Du är min ögonsten<3


du ska bara veta att du betyder sjuk mycke

och jag älskar dig.

Jag vill inte att du ska lämna oss.

Det vill ingen.

Den som säger något sånt till dig, 

kommer jag personligen

ta hand om. Men jag kommer inte vara

ensamm om det, den som säger det, är det jävligt

synd om. jag kommer finnas

där för dig i vårt och tort.

har du det tufft och behöver

någon att prata med, så är

det bara att ringa mig. Jag skiter

i om klockan är 3 på natten eller 5 på

dagen! För du betyder så mycket för mig!

jag älskar allt hos dig och jag avgudar

dig. du kanske inte förstår det nu men

om du ser dig själv ur mina ögon så kommer du

älska dig med! Men det spelar ingen roll om du är

älskad av alla eller hatad för jag kommer älska dig

föralltid!! det finns igentligen inga ord men om jag måste

så väljar jag dom här tre: 


jag älskar dig!<33

Av Viola - 6 december 2010 20:02

här kommer en helt ointresant sak :d


jag har nysigt så jävla många gånger så jag tror min hjärna börjar kommer ut nu :S

tårarna bara rinner ner för det och det är störande -.-'



pusssssss

Av Viola - 4 december 2010 20:46

men gud :O

länge sen eller :S

hahah ja :P

hänt så mycket att jag inte vet allt jag ska berätta om :)


mycket bra och underbart <3

mycket dåligt och hemskt </3


tänkte ändra lite på min design nu  

jag ska sluta med nummer på mina inlägg oxå, tappar alltid räkningen på dom!   


hihi,       hare gött,


love Viola


Ipod

Presentation


tjenare! :D
min blogg då!
Viola heter jag och är 14 år ;)
går i 8:an och sånt skit, veta mer? läs i presentationen :D

Omröstning

är jag fin?
 ja
 nej
 vet inte
 okej antar jag

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards