Viola!

Alla inlägg under september 2010

Av Viola - 29 september 2010 21:17

  ...

Av Viola - 29 september 2010 20:52

  snygging eller vad? ;)<333

Av Viola - 27 september 2010 14:19

 ahahahaahhahaaahahahhahha!

Av Viola - 27 september 2010 14:07




fy fan va bäst asså! här kommer några höjd punkter ur klippet.

* 01:02
-vem är hjärnan av oss två?
-öööhhh
-exakt min åsikt


* 01:32
-oj, här går allting svart.
-  han är snarare gul-brun


* 01:41
-vad är det som gnager dig?
-inget, han är högst i närings kedjan


* 02:10
-länma ditt bakom flutna före dig
- nej, nej, nej amatör! bli inte dumare än va du är.


* 02:20
-du vet, sorliga saker händer, men man kan inte göra någonting åt det, rätt?
- rätt?
-fel, när problemen hopar sig, vänder man ryggen åt,


* 03:10
-hakuna matata?
-japp det är värat motto.
-vad är ett motto?
-inget, men det rimmar på lotto


* 03:24
-när han var ett vårtsvins barn
-När jag var ett vårtsvinsbarn.
-oerhört bra
-tack!


* 03:51
-Ville helst byta namn
-Vad betyder ett namn?


* 03:56
-Varje gång som jag..
-Nej Pumba, inte inför barnen
-Oj förlåt


bäääääääääst! :D:D:D:D:D:D:D
puss på alla<33333

Av Viola - 11 september 2010 21:28

Jag tror att vi kommer ha ett bra liv om vi ser till att vi äter och sover. Jag vet att det ät ut tjatat men det är sant. Och killar ett tips, om ni är snygga, vältränade så kommer ni troligen få en het tjej, men en het tjej utan själ. Om ni där emot är kanska ful eller mer åt gulligt hållet och är lite rundare, så kommer ni troligen få en tjej som är kanska fin och lite rundare, lite fulare men den mindre snygga tjejen har i alla fall en själ. så ni väljer själva. det blir lätt om något frågar så här: en tjej som är snygg eller en tjej som är ful? Det blir också lätt om man frågar er : en tjej med själ eller en tjej utan själ? Men det blir nog svårt för er om någon frågar er: en snygg tjej utan själ eller en ful tjej med själ? för vissa är det självklart, andra måste tänka och vissa, dom tycker också det är självklart fast på det andra alternativet. Men det är inte bara killar som tänker så utan är tjej kan också tycka så. Skulle du vilja ha en kille som är snygg eller ful? lätt fråga, en med själ eller inte? lika lätt, snygging utan själ eller en ful med själ? Svårt för en del, lätt för en del, men den är lätt för mig, är den det för dig? jag vill ha en ful kille med själ. för en snygg kille med själ eller inte, skulle dra ner på mitt självförtroende. plus att jag gillar när killar är lite rundare, dock inte för mycket. För då blir det läskit, men det tycker jag är gulligt. Som min bästis säger. Inte för ful, inte för fin, inte tjock, inte smal utan en normal och hälsosam pojkvänn vill jag ha!


den är inte helt sann, jag vet. Det finns massor av härliga killar och tjejer med själar som ser bra ut och fula som inte har det, sen om man är snygg så kan man ha en ful tjej eller fin , men jag vet inte vad jag skrev. men som sagt. jag har tråkigt ;)<33333333333

Av Viola - 11 september 2010 20:15

heej alla!

Jag vet att det var länge sen nu. Men jag har varit utan internet, min dator kracha ju för ett tag och sen dess så har jag haft problem med den. Jag har virus och en massa skit!

men jag tycker att man borde fatta bättre än att klicka på en virus länk när man inte har någon virus program, but shit happens. Sitter ute i mormors stuga nu och skriver på Karl-Olofs dator. Kommer inte kunna skriva i min blogg på ett tag nu, fyller ju år snart så kanske får en dator då. Eller inte. jag tycker inte födelsedagar handlar om att få presenter utan att umgår med sin familj och släkt. Kanske äta något gått, se på en film, eller bara mysa med den man tycker om. Vad tycker du?


Ipod

Presentation


tjenare! :D
min blogg då!
Viola heter jag och är 14 år ;)
går i 8:an och sånt skit, veta mer? läs i presentationen :D

Omröstning

är jag fin?
 ja
 nej
 vet inte
 okej antar jag

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards