Viola!

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

jag har tråkigt, så jag skrev lite,

Av Viola - 11 september 2010 21:28

Jag tror att vi kommer ha ett bra liv om vi ser till att vi äter och sover. Jag vet att det ät ut tjatat men det är sant. Och killar ett tips, om ni är snygga, vältränade så kommer ni troligen få en het tjej, men en het tjej utan själ. Om ni där emot är kanska ful eller mer åt gulligt hållet och är lite rundare, så kommer ni troligen få en tjej som är kanska fin och lite rundare, lite fulare men den mindre snygga tjejen har i alla fall en själ. så ni väljer själva. det blir lätt om något frågar så här: en tjej som är snygg eller en tjej som är ful? Det blir också lätt om man frågar er : en tjej med själ eller en tjej utan själ? Men det blir nog svårt för er om någon frågar er: en snygg tjej utan själ eller en ful tjej med själ? för vissa är det självklart, andra måste tänka och vissa, dom tycker också det är självklart fast på det andra alternativet. Men det är inte bara killar som tänker så utan är tjej kan också tycka så. Skulle du vilja ha en kille som är snygg eller ful? lätt fråga, en med själ eller inte? lika lätt, snygging utan själ eller en ful med själ? Svårt för en del, lätt för en del, men den är lätt för mig, är den det för dig? jag vill ha en ful kille med själ. för en snygg kille med själ eller inte, skulle dra ner på mitt självförtroende. plus att jag gillar när killar är lite rundare, dock inte för mycket. För då blir det läskit, men det tycker jag är gulligt. Som min bästis säger. Inte för ful, inte för fin, inte tjock, inte smal utan en normal och hälsosam pojkvänn vill jag ha!


den är inte helt sann, jag vet. Det finns massor av härliga killar och tjejer med själar som ser bra ut och fula som inte har det, sen om man är snygg så kan man ha en ful tjej eller fin , men jag vet inte vad jag skrev. men som sagt. jag har tråkigt ;)<33333333333

 
 
sofia persson

sofia persson

12 september 2010 10:37

är killen fin på insidan så blir han automatiskt fin utanpå också, tkr jag :)

http://SofiiaPerssson.bloggplatsen.se

Viola

23 september 2010 16:38

förhoppningsvis :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viola - 18 januari 2011 22:36

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.♥ Dag 2 – Min första kärlek.♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.♥ Dag 4 – Mina passioner.♥ Dag 5 – Min bästa vän♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig id...

Av Viola - 18 januari 2011 20:10

hej, har inte gjort så mycket idag, skola, sen gick jag med Alexandrea, Mailn, Sagha och Jonathan. HAHA. gick till farmor! dom var inte hemma så jag gick in och bakade åt dom och sånt, åkte hem vid sju, städat,lyssna på musik,  annan, skit.blir väll ...

Av Viola - 17 januari 2011 20:03

kände att jag bara var tvungen men, jag har precis ätit upp min burk med Pringles nu :( fick den i fredags! :O fränt för att var mig, men är det någon av er som har hört just a dream by nelly? :D ni borde ha det, den har över 53 000 000 visningar...

Av Viola - 17 januari 2011 18:24

hej hej! :) ändrat min desig nu :P blev rätt nöjd, gillade ihn te min header så mke, men jag tror jag ska bytta lite, men jag vet inte   usch vad jag älskar dom här smilisarna!    ahhaah, komentera vad ni tkr om den iden :) tänkte börja med e...

Av Viola - 16 januari 2011 23:23

  sötnöt! :O<3 ett ord bara: grrrr! :P<3 jag tkr den här bilen är skit snygg? :D     diggar värkligen dom här lamborghini skrona! ...

Ipod

Presentation


tjenare! :D
min blogg då!
Viola heter jag och är 14 år ;)
går i 8:an och sånt skit, veta mer? läs i presentationen :D

Omröstning

är jag fin?
 ja
 nej
 vet inte
 okej antar jag

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards