Viola!

Alla inlägg under juli 2010

Av Viola - 20 juli 2010 23:56

tjenare alla :D'

måste bara säga att mitt internätt ligger ner så jag kan inte blogg så mycket nu i ett tag. asså min dator startar inte och min andra dator vill inte anslut till internet så jag kommer inte kunna blogg men hoppas vi hörs :D

jag sitter vid min pappas dator så jag kan inte fixa dagens bild eller låt

pussssssssssssssssssssssss

Sandra!!!

Av Viola - 20 juli 2010 00:15

heej :D

vet inte vad jag ska göra med min blogg. jag vill ha en fin blogg med många bilder som jag har tagit :D

men det är svår att fixa :(

Av Viola - 19 juli 2010 23:56

Av Viola - 19 juli 2010 23:35

 

Av Viola - 19 juli 2010 22:09

länge sen sist nu va? :D

sorry för det men jag ska göra om lite på bloggen och jag har lite förslag som jag måste tänka på och då kommer man inte ihåg en viktig del av bloggen.

 Precis, att blogga :)

btw så har jag äntligan anmällt mig till nwts bild tävling. jag skickade in den bilden som jag har som header, men jag ska troligen byta header snart så jag slänger i en bild på den i slutet av det här inlägget :D

det kommer även att vara dagens bild :D

dagens låt har jag inte kommit på än så om ni har något förslag så skriv bara :D

okej så här gör vi. Om ni sätter in en länk till min blogg på eran blogg så sätter jag in en på min blogg. båda vinner på det då. :D

iallafall vill någon hjälpa mig med min blogg så ge förslag :D

om ni ger ett förslag (även om jag inte gillar det eller tar det, ) så kommer jag at publisera en lista med namn och blogg address. det skaddar ju inte att skicka in, den som jag väljer (om jag gillar någons) för ett långt inlägg om hur jag tyckte om det m.m

för er som har orkat att läsa att ska ha en applåd xd nej men kommer lite mer senare :)

pusssssssss

sandra,

Av Viola - 14 juli 2010 12:13

idag händer det väll inte så mycket :)

blir väll klippa gräset och ta spruta ;OOO
asså jag tränade på måndagen, hårt som fan och jag har fortfarande träningsvärk ;!

Av Viola - 13 juli 2010 19:19

Av Viola - 13 juli 2010 19:16

sorry att jag inte har kunnat blogga på ett tag men jag har haft så mycket att göra :(

förlåt :( :( :(

ska äta glass nu tror jag :D ahahahah

Ipod

Presentation


tjenare! :D
min blogg då!
Viola heter jag och är 14 år ;)
går i 8:an och sånt skit, veta mer? läs i presentationen :D

Omröstning

är jag fin?
 ja
 nej
 vet inte
 okej antar jag

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards