Viola!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Viola - 25 augusti 2010 16:18

hello! :)
dag drar jag te Rhodos med jonna :)
www.daretodream.bloggplatsen.se

heter hennes blogg :)

som ni kanske ser så har jag bytt ut min räknare som räkna tills jag äker till en som räkna när jag kommer hem :)

herrå sverige och hej soliga Rhodos (H)  

Av Viola - 19 augusti 2010 03:06

godnatt då, tänkte för cirka fem timmar sen att va bra att jag läggar min i tid för en gångs skull. jag som alltid brukar lägga mig sen. hehe första timmen gick och jag kunde inte sova. Sen gick den andra. och tredje, fjärde pch nu den femte. du tänkte jag och jag har läst ut en kitty bok, målat naglarna, (både händerna och fötternas !! ) och klappat min katt så mycket att han bet mig typ trettio gång. och smsat typ tjugo sms med robin, sen så starta jag min dato. tog reda på vad min blogg är värd också :) den är värd:

hihi, nu ska jag kolla lite på bloggar och så, puss på alla och kom alltid ihåg:
viola's blogg är alltid öppen för besökare ;)

Av Viola - 18 augusti 2010 20:34

tjaaa alla folket!

várför måste livet vara så svårt? tonåren är så jävla jobbigt! folk som förväntas vara din ''vänner'' svikeren och hjärtan krossas, livet är piss och man skärr sig och  blir underskänd. livet säg vara som svårat när man är 19-21 när det inte finns jobb och ssån skit men det är fan svårast när man är 13-15, även om jag inte har upplevt 19 än så känns det som livet inte kan bli värre.
måste gå nu men herrå
och hörs sen ;)<333333333333

Av Viola - 18 augusti 2010 12:41

idag händer det väll inte så mycket :)

blir väll att hänga med jonna sen

pussssssssssss <3333

Av Viola - 18 augusti 2010 11:38

Av Viola - 17 augusti 2010 21:37

Av Viola - 17 augusti 2010 20:08

 

Av Viola - 17 augusti 2010 17:30

godmorgon! Eller inte nej, kanske godmiddag? För det är väll inte god kväll? Nej, det kan det inte vara. Klockan är ju bara några minuter över fem.

Jag kom på en sak, varför heter det godmorgon, godförmiddag, godeftermiddag os.v?

Det finns mycket jag inte förstår men, varför liksom? Tänk om det inte är någon godförmiddag då? Tänk om ingenting i live går bra? Då blir man ju bara irriterad om någon säger godmorgon os.v Det skulle iallafall jag bli. Men jag är ganska lätt rettad.

Iallafall jag vakna faktiskt kvart i åtta idag! Wow, eller hur? Satte mig och titta på tv en stund, somnade så klart! Inte kul. Gick ner och träna i 55 minuter sen. Det var skönt iallafall. Nu sitter jag och kollar lite innan R0hodos. Åker om 8 dagar. för er som inte orkar räckna eller är lika smarta som mig så åker vi 25 Augusti. Jag, Monica (min mamma), Jonna, Anna-Karin (Jonnas mamma) och Ulla (Jonnas mormor). Det ska bli jätte kul och det ska bli spännande att upptäcka en helt nu kultur. längtar verkligen. blir väll att packa lite nu. Börjar ju skolan på Torsdag också. ganska kul faktiskt. men jag ska gå nu. kanske skriver lite senare. ska lägga in dagens blid sen också, blir en som jag har redigerat på sofia.

puzzzzzzz puzzzzzzzzzzzzz <3

Ipod

Presentation


tjenare! :D
min blogg då!
Viola heter jag och är 14 år ;)
går i 8:an och sånt skit, veta mer? läs i presentationen :D

Omröstning

är jag fin?
 ja
 nej
 vet inte
 okej antar jag

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards