Viola!

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

86- dagen (lång)

Av Viola - 11 oktober 2010 19:47

hellu :)
dagen har varit bra fast kall! jag tängte cykla idag, det yckte inte min cykel. den var vitt, den ska vara röd :S jag fick sjus av min underbara mamma och då tänkte jag bara ja! då kan jag ha thigts, det var lite kallt att gå in till skolan men det är lungt tänkte jag, vi hade matte först och jag och mikkis gick upp till peter. fast mikkis gick typ så fort vi kom upp men det var kul. mindre kul: skulle vi ha jymmpa, och jag hade inga kläder eller så så om vi ska vara inne så gör det ju inget tänkte jag. men vi skule ju ha orgentering... ute! usch och fy va kallt det var!

vi hade danne så vi  gick inte vilse, men när men tänker efter så blev men lite rädd att man lita på danne med en karta i skogen. men det gick bra. föutom att det var så jävla svin kallt! men som tur var så värmde Robin min hand, fast det blev mer jag som värmde hans hand men :)<3 mysigt ändå :D iallafall så kom vi tillbaka tillskolan :) jag o jonna hade druckit coola så vi va flumma men när mitt börja gå över så blev jonna barar mer och mer flum -.- :)

vi hade tyska sen. Vi hade ju sånt prov förra veckan och nu fick vi tilbaka det. G- :S ahaha fult jag vet men jag fatta inte det :) aja ska träna lite mer på det men jag behövde ingen kompletering men vill ju kunna det ändå.

sen var det NO. boring, vi jobbar på någon himmla redovisning. -.- aja jobbar om nervsystemet och nervcellerna. vi är två grupper. på måndagar har jag no och dom andra hk och tisdaar är det tvärt om, vi slutar en halv timme innan resten av klassen så jag fick sitta och vänta på jonna och sofia, men jag hade ju sagha, som vänta på malin :)<3

sen så kom dom äntligen. så gick vi ner till skåpena och hämta grejar och se hejdå till alla <3

jag och sofia gick och vänta på bussen, sen åkte jag med henne hem och fick typ damp på mattias och david för dom typ reta och peta på mig. så jag drog till dom typ femgånger :D det hjälpte i typ fem minuter ;) haha, sen så åt vi hos sofia och sen skjusa hennes pappa ner oss till brgvik. jag köpte:

*Dream Matte Mousse från maybelline New York.

* face mask från H&M

*present till jonna.

sofia köpte typ skor, present till jonna och hon tänkte köpa ett tuggumi... men när hon stoppa i pengen i tuggumit automaten så fick hon inget tuggumi :D hon bara ''men, men, maskinen tog mitt tuggumi!'' ahahahaha fan vad jag garva! och har jag kommit hem och ska typ träna snart och sen saka jag äta lite och datorn så klart. sen blir det sängen och smsen :D asså jag var så överflum igår natt så jag skicka ett 5 sidor långt sms till william om typ ingenting! typ ettrecept och så men vi hade redan skickat mer än 35 sms det natten... fel det låt! ;O hehe, men han blev offret i gårnatt xddddd :D<33 fail jag vet men jag är typ hyperaktiv (?) hehe^^  nytt ord jag är stolt att jag kan stava till det. även om jag troligen stava fel :D men gud vad många smilisar jag skriver med, ser sjukt ut :D:D:D:D xdddd

jag tror jag måste sluta skriva och fortsätta att lyssna på min nya favo låt :D
*Take Me Home, Country Roads - John Denver:d

så jävla bäst! den blir dagens låt. får sätta in en länk till den sen (eller videoklipp)

btw. så har jag inte bytt mobil men jag ska göra det för jag får typ damp på den! :D mer om det sen :D

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viola - 18 januari 2011 22:36

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.♥ Dag 2 – Min första kärlek.♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.♥ Dag 4 – Mina passioner.♥ Dag 5 – Min bästa vän♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig id...

Av Viola - 18 januari 2011 20:10

hej, har inte gjort så mycket idag, skola, sen gick jag med Alexandrea, Mailn, Sagha och Jonathan. HAHA. gick till farmor! dom var inte hemma så jag gick in och bakade åt dom och sånt, åkte hem vid sju, städat,lyssna på musik,  annan, skit.blir väll ...

Av Viola - 17 januari 2011 20:03

kände att jag bara var tvungen men, jag har precis ätit upp min burk med Pringles nu :( fick den i fredags! :O fränt för att var mig, men är det någon av er som har hört just a dream by nelly? :D ni borde ha det, den har över 53 000 000 visningar...

Av Viola - 17 januari 2011 18:24

hej hej! :) ändrat min desig nu :P blev rätt nöjd, gillade ihn te min header så mke, men jag tror jag ska bytta lite, men jag vet inte   usch vad jag älskar dom här smilisarna!    ahhaah, komentera vad ni tkr om den iden :) tänkte börja med e...

Av Viola - 16 januari 2011 23:23

  sötnöt! :O<3 ett ord bara: grrrr! :P<3 jag tkr den här bilen är skit snygg? :D     diggar värkligen dom här lamborghini skrona! ...

Ipod

Presentation


tjenare! :D
min blogg då!
Viola heter jag och är 14 år ;)
går i 8:an och sånt skit, veta mer? läs i presentationen :D

Omröstning

är jag fin?
 ja
 nej
 vet inte
 okej antar jag

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards